UGG Klassiska Stövlar Lägsta Priset

Ако имате предложения можете да ги споделите тук, с удоволствие ще ги прочета :)

UGG Klassiska Stövlar Lägsta Priset

Мнениеот quague на Съб Фев 19, 2022 8:08 am

Etiketten har kommit långt under det senaste decenniet, och även om jag nu kanske tänker tillbaka på min korta tonårsförsök med Köp UGG Klassiska Stövlar som bara ett möte med en modefluga, måste jag erkänna att jag liksom vill ha ett par igen. Träningsbyxorna i frotté är borta för länge sedan och de veckade minikjolarna likaså, men jag kanske ska ge de luddiga skorna en chans till. Och vem vet, kanske kommer den nuvarande ful-chic skovillan på banan att ge upphov till Ugg-förnyelser från märken som Balenciaga eller Christopher Kane. Jag kanske inte riktigt, verkligen behöver dem som jag brukade, men det finns fortfarande något med dem som jag vill, rationellt eller inte.

Изображение

Under sin ämbetstid har hon förvandlat Ugg från en sömnig kängväderverksamhet till en modespelare genom livliga designersamarbeten och influencer-kampanjer (med från DJ Peggy Gou till moderedaktör André Leon Talley). UGG Klassiska Stövlar Billigt Online O'Donnell och hennes team har byggt vidare på de klassiska fårskinnsstövlarna för att skapa flera innovativa (och Instagrammable) skoserier, som Fluff Yeah-sandaler i raver-färger, Fluffita i en collagetextil inspirerad av Kaliforniens superblomning och Neumel chukka.

Från de klassiska höga stövlarna för män och kvinnor till slängfiltar och kompletta sängkläder, du kan ha en sherpafylld dag från det att du vaknar och tar på dig din UGG Klassiska Stövlar Lägsta Priset badrock till det ögonblick du lägger ner huvudet på ett UGG-märke. örngott. Sociala medier har också glidit tillbaka in i UGG:s värld. Modejournalisten och stilikonen André Leon Talley utropade nyligen UGG till "Comfort Food for My Feet", och blev ett av ansiktena utåt för varumärkets nuvarande FEEL-kampanj.

När O’Donnell skrev på, var UGG Klassiska Stövlar – som grundades 1978 av en australisk surfare i Kalifornien – fast i klassikerna, med en åldrande fanbas. "Vi hade mycket bra intelligens om våra kunder, och ett segment inom kvinnor sa att hennes primära köpbeslut påverkades av stil... Så jag visste att vi behövde ändra vårt sätt att tänka på design," sa hon. Även om hon var en entusiastisk (UK-baserad) tidig användare av Uggs i deras Us Weekly, "The Simple Life"-eran, lockad av de stjärnklara SoCal-föreningarna, behövde O'Donnell fortfarande en snabbkurs i den faktiska livsstilen i Kalifornien när hon anlände till området Santa Barbara, där Deckers är baserat.

TikTok-tonåringar har också tagit del av varumärkets återuppväxande hype, förvandlat sina gamla höga stövlar från tidigare vintrar och uppcyklat dem till de nu trendiga tofflorna. För de som vill utöka sin Dam/Herr UGG Klassiska Stövlar kollektion, eller komma tillbaka i spelet, kolla in våra val nedan för de bästa tofsorna, tofflorna, täcken, lakan och mer för att hålla dig mysig från topp till tå.

www.neufkanga.com

quague
Юноша
 
Мнения: 7
Регистриран на: Съб Фев 19, 2022 5:49 am
Отбор: Нет

Назад към Предложения

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


С подкрепата на